LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, June 13, 2009

LUAHAN RINDU..

Tiap saat nadiku berdenyut DIA dirindu
Ucapan kata hati sering berdesir
Walau tiada siapa mendengari
Kelancaran arusnya kian membara
Tika menghadap yang dirindu
Bicara tulus menyinari suasana
Yang hanya tahu
Aku dan DIA

Waktu aku merasa jauhhh dariNYA
Segera sentakkan diri hadir
Menyedarkan lekaku
Dan kembali aku menyebut-nyebut
Walau ke mana kupergi
Bersamaku adaNYA
Dan sebaliknya adalah harapanku
Moga sesaat pun ingatan ini pasti
teruntukNYA

tiada yang dapat kuluah
selain rindu yang membuku
padaNYA…
temu aku denganNYA dalam detik sempurna amalanku..
dengan izinMU, aku merindu.
..Saat Rindu itu sukar dinyatakan..
SMNS

No comments:

Post a Comment

salam pertemuan..
semoga kalian dapat meniggalkan komen di blog ne..
diharap kita dpt saling kenal mengenali dan saling bertukar pandangan..semoga tautan ukhwah berkekalan..;)