LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, August 18, 2009

Tag lagi..kali ne dtgnya dari Sahabatmusleem

Alhamdulillah..saya msh dikurniakn nikmt iman & ksihatan utk trus menunaikan tanggungjawg sebagai khalifah ALLAH..harap kalian juga begitu,
Orait..semenjak 2 menjak 3 menjak dan 4 menjak ne saya trus diburu dengan tag..hehe, tpi bguslah 2, sebb maksudnya diri ini msih diingati oleh teman blogger yg lain..
jadi dengan gembiranya saya akn menjwb tag yg diberikn oleh Sahabatmusleem ini..
Jom layan..;)

Peraturannya..

1) Copy gambar amal Islam di atas. Copy satu post ni pun tak mengape. Mudah dan menjimatkan masa. harapnye begitu..

Ansorullah: [ok settle]

2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama. Ingat! 10 orang tahu.. Lebih2? lagi bagus. Kalau nak bagi semua? amat digalakkan..

Ansorullah: [yurp. SahabatMusleem jap yea tgh cri calon2nya]

3) Gambar ini hak ciptaan tidak terpelihara..jadi sebar2knlah ye...

Ansorullah: [No Problems..InsyaAllah]

4) Perkara yang wajib anda lakukan? Senang je..lakukan apa yang ditulis dekat gambar diatas.. Kalau tidak nampak? zoom la..

Ansorullah: [syukran..peringatan yg berharga,InsyaAllah]

Eeh..dah hbis dah!!!..sempoi tol soklan die kan, tpi bgus lah..ad msj yg tersirat..syukran jazilan kpd sahabatmusleem sebb bgiTAG ne...
Orait..tibalah mse yg dinantikan, calon2 utk Anugerh Juara Lgu ialah..eeh ape kena mgena AJL plak ne..huhu,yurp..sori2,OK..calon2 yg bertuah utk mnjwb tag ne ialah..

1. Marjan Ibtisam
2. Einsyie
3. Lily
4. Sheqeen
5. Pu3 Balqis
6. Mauidzah
7. Coming Soon
8. Coming Soon
9. Coming Soon
10. Coming Soon

2 comments:

  1. Wsalam..
    Always welcome..tq jgk sebb sudi luangkn msa jawab tag sy..d;)

    ReplyDelete

salam pertemuan..
semoga kalian dapat meniggalkan komen di blog ne..
diharap kita dpt saling kenal mengenali dan saling bertukar pandangan..semoga tautan ukhwah berkekalan..;)